niedziela, 18 marca 2018

woda

Oczyszczalnie już mam ,pracuje od kilku miesięcy .Ja mieszkam na tej działce w starym domu ,który był kiedyś biurem spółdzielni. Chciałem go remontować ale mi odradzili ,więc zdecydowałem się na budowę nowego.
Oczyszczalnie budowałem sam ,opisałem ją na forum ,jest tam też kilka zdjęć.Wymaga jeszcze trochę prac wykończeniowych ,ale z tym czekam jak będę budował i kopał staw . Co do odzyskiwania wody po kąpieli zawsze można użyć ją potem jako szarą wodę do kibelka, tyle że ciepła z niej nie odzyskasz, ew. można poprowadzić rurę kanalizacyjną tuż przy rurze od GWC co będzie dodatkowo ogrzewało powietrze czerpane do domu
Podoba mi się Twoje podejście co do kilku źródeł ogrzewania. To prawda w dzisiejszych czasach nie można uzależnić się od jednego źródła.
Oczekuję zdjęć z budowy i zapraszam do naszego dziennika.
Ps. Z ciekawością będę obserwować tworzenie oczyszczalni. Szkoda że u mnie m. plan zagosp. zabrania ehh...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz